Sommarens bästa helg!

Sammanfattning av helgen i Halmstad:

Massa sol och massa bad.
Massa sprit och massa folk.
Massa ragg och massa skoj.
Massa snack och massa mys.

Har vart en jättehärlig helg. Bästa i sommar. O jag har vart så pigg! Kan bero på red bullen (i vodkan...) Sjukt i alla fall.. sovit fyra timmar varje natt efter att ha vart ute o festat. Sen vaknat helt pigg på morgnarna. Imorse gick jag en lång promenad på drygt en timme. Så fint ute. I Sandhamn, Tylösand. Really nice.  Har solat hela dagarna, o badat. Älska bada :)
Vi va på B&B i fredags, lammkött var det där ja. Men söta var de.. o bjöd på bowling (de hade bowling o biljard på nattklubben...) o drinkar. Två nummer blev det där ja, eller ja, jag gav mitt nummer. Den sista, o sötaste killen, blev dock bortskrämd... haha.. så söööt!
Lördagskvällen spenderades på Mårtenssons. Efter en halv låt på stället hade jag hittat min kille den kvällen. Mmm I like that. Att det var på schlagergolvet gjorde ju inte saken sämre. Vi va där bara en timme dock, så fick sticka hem igen. Ville ha kuddkrig men det ville ingen annan :( o inte blev det nåt nakenbad som vi bestämt heller.. haha!

Annat roligt under helgen:
Jens va full när vi kom fram till Tylösand i fredags. Klockan 17, typ. Bra jobbat, ja. Men jag kom snabbt ikapp.. nästan iaf :P Första ölen i lördags drack kl. 09.40. Det va nice :D Haha! Stadig frukost.. Jag har aldrig-leken går alltid hem och Peter hade visst missat en del verkade det som :P hahaha... vem har haft sex med vem egentligen? Jag fixa årets diss, men jag skojade bara. Kunde inte låta bli :) Jag lyckades göra Erikas pojkvän svartsjuk. Det var inte meningen och det var ett missförstånd men ändå. Erika, när vi ändå pratar om henne, lyckades bita igenom Peters skinnjacka så han har bett på axeln. Normalt. :) Det blev också en del bra bidrag till Jens citatlista... typ "Hoppas killarna smakar lika bra ikväll som de gjorde igår". Förklaringen lämnas till er läsare att komma på. Jag och Jens har gjort slut. I lördags. Han sa att han kunde bli mer brattig men de funka inte :P haha... För de flesta var det en överraskning att vi ens va tillsammans. Faktiskt också för oss. Fast vi var överens när vi kom fram till det. (Ok Sofia, this is not very serious, right?)

Orkar inte skriva mer, men det finns bilder. Roliga bilder. Haha!
Tjingeling, god natt!

Längtar redan till nästa sommar.. mmm... so nice :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback