Trött

Usch. Känner mig helt död.
Det blev alldeles för sent igår. Först va Lollo två timmar sen hem till mig (typ första gången jag vart arg på henne.. men de e rätt grymt för å va under fem år faktiskt)  och sen stack vi ner till Ribban så vi va där vid kvart i tio typ. Härligt med kvällsdopp :) Sen följde jag henne till Centralen, käkade en Dumleglass (rekommenderas.. jättegod!) och efter en stund cyklade jag hem. Sen när jag kom hem blev det lite msn och telefon med Zandra. Kunde inte somna efter det, dröjde säkert till halv två. Då är det drygt att gå upp halv åtta. *gääsp* Men så är det väl när man jobbar. Ikväll ska det inte bli så sent. Tror jag. Vet inte vad jag ska göra än så.

Nu är snart alla mina vänner borta känns det som.
Lollo - åker till Danmark för att jobba imorgon. Är väl den jag kommer sakna mest om du e borta längre än en vecka :(
Annelie - flyttat till Täby.
Zandra - åker på läger i 10 dagar nu.
Olivia - är i Prag.
Sofia - är i USA, men där har hon ju varit i två år snart så jag börjar vänja mig....
Sen bor ju mina andra favoriter så långt bort... Madde, Johanna, Hanna, Anna m.fl..

Frågan är vad jag ska göra i helgen. När ingen är hemma. Det enda jag vet är att det är Strandbaden som gäller på söndag. Och att jag ska sälja handkräm (eller nåt) i Smyge på lördag...

Nu är det frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback