Ännu mera tidsfördriv

I väntan på shoppingrundan...


DAGENS:
klädsel:
Jeans o linne
frisyr: hästsvans
låt: eehmm vet inte faktiskt.
tv: inget planerat
vill ha: money money money
sjuka: nejnej, trams sånt där :P
tråkigaste: att jag inte orkade springa....
roligaste: att jag ska shoppa! haha

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag.. förutom mig? eehm... Zandra! (phu blev inte pinsamt!)
såg dig gråta: vet inte
fick dig att gråta: vet inte
fick dig att börja skratta: vet inte.. haha.. jag e nog glömsk! o skrattar ju jämt så :)
du gick på bio med: Zandra
du gick på stan med: Lollo säkert....
skickade ett e-mail till dig: va väl nåt om penisförstoring lr nåt annat spännande...
skickade ett sms till dig: zandra
skickade ett lunarinlägg till dig: zandra

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: nix (varken sagt eller menat)
bråkat med ditt husdjur: haha ja!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: tror inte det

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: nej
Danmark: Ja
Finland: nej
Island: nej
USA: nej
Tyskland: ja
Frankrike: ja
Spanien: nej
Italien: nej
Kroatien: nej
Grekland : nej
Österrike: nej
Schweiz : nej
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora mina vänner
Vart vill du gifta dig: i kyrkan. Stort bröllop med massa vänner :)
Vem hatar du verkligen: hahaha! som att jag skulle skriva det här :P
Varit kär: Ja, lite grann iaf
Kör du bil: När möjlighet finns så visst :D
Har du ett jobb: På måndag...
Gillar du att ha folk omkring dig: Alltid!
Är du ensam nu: Ja :( men ska snart träffa Lollo o Danusia. Och Olivia :) o massa folk ikväll ;)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: typ schlager? Boten Anna...haha...

FAVORIT:
Rum i huset: Har bara ett rum! Annars hade det nog vart köket :P
Typ av musik: Allt...
Parfym: Davidoff
Månad: juni och augusti
Mat: Grillat
Dricka: Vatten...
Godis: saltlakrits o choklad
Tidning: aftonbladet.se
Film: notting hill :P
Skådis: ingen aning. Hugh Grant kanske?
Djur: katter

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja (mat)
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Nej haha
Saknat någon: Nej
Kramat någon: Nej
Kysst någon: Nej
Ätit: Ja.

Så, hoppas Lollo hör av sig snart så vi kan sticka ut på stan. Jag börjar bli otålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback