Dåligt!

Jag har vart dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna. Får skylla på storstädning och badande :)
Kollade på film igår, 40-year old virgin. Såå pinsam men rolig. Tur man inte är i hans situation :P

Idag ska jag träffa världens underbaraste busunge :D
Kevin ringde o väckte mig för 20 minuter sen... de va nog på tiden för mig att gå upp i o för sig haha så gjorde inte så mycket. Ska hem itll mamma o pappa å träffa Gulleplutten o lilla Ladys kattunge m.m. o så ska han få sin julklapp (bättre sent än aldrig....).
Idag är det exakt ett år sen han flyttade. Jag saknar honom massor.  Så har längtat läänge efter att träffa honom!

Ska hämta honom om en timme så bäst att sätta fart nu. Har en del å göra, typ...
Tjingeling ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback