Damn it!

Blir inte sommarlov förrän efter imorgon ändå. Vi måste skriva om vårt arbete. Men men, sjysst att vi inte blev underkända direkt i alla fall!

Har käkat falafel nyss. Så gott. Jag palla verkligen inte laga mat.... så lång dag med redovisningar/examinationstillfälle, därefter fotografering och sen hem. va inte hemma förrän strax efter 19. Så nu har jag käkat och ska strax iväg på fest. Vilket jag egentligen inte orkar överhuvudtaget men ja, man får ju offra sig. När nu Jens vart sjysst o besökt systemet åt mig o allt :P Plus att Sofia åker "hem" till Göteborg sen, så blir kanske sista gången på länge man ser henne. (Utflyttningsfest idag).

Har använt mina nya, vita jeans hela dagen idag. Och de är fortfarande vita! Helt otroligt :D Haha!

Ska kanske börja göra mig i ordning lite grann nu. Frågan e om de vita jeansen pallar en festkväll? Bara hemmafest men ändå.. hmm... Får väl fundera på det en liten stund. Jag tycker om dem i alla fall.

Snart är det dags för Ullared. O det ska va toppenväder resten av veckan!
O ska träffa Lollo o Martin på fredag *weee* Mycket å va glad åt!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback