Kevins besök, midsommarafton, slagt och wonk!

Rubriken är till för att sammanfatta de senaste dagarna....

Det var jättekul att träffa Kevin i tordags. Vi busade, byggde lego och hoppade studsmatta, vilket Molle också ville vara med på som synes på bilden :)
65995-64


Midsommarafton var mysig. Vi drack bål på nygjord flädersaft, grillade gott och åt massor. Som vanligt blev det en del skvaller, lite sprit (egenblandade shots på turkisk peppar och en på campino-godisar) och efteråt blev det utgång för mig o Madde. Då Jens jobbade på slagt stack vi också dit. Hade en rolig kväll o dansa med en bög (hehe) som va grym på att dansa. Jobbigt att hänga med minst sagt.....
65995-65

Igår kollade vi på matchen här hemma... dåligt att Tyskland slog oss förstås men whatever. Vi fick gå ut och, istället för att fira, tröstdricka. Det blev först entrecote på Nyhavns och sen stack vi till UFO som numera heter nåt annat.. Club Kreol tror jag! Söt bartender i alla fall ;) Fick en spännande drink med mynta i! Gottgott, men såg ut som en nyttighetsdrink från "Du är vad du äter" eller nåt liknande... Vi spenderade nån timme där och stack sen till Wonk. Hade ju förberett mig på att ragga brudar, men folk va visst inte så homo där :P Eller jo, bögen från slagt va där! *haha* vi dansa lite igår med, roooligt!

Vid tvåtiden tog vi bussen hem för att träffa Erika som skulle mellanlanda hemma på Rönnen på väg till Roskilde. Hon kom dock inte förrän 1,5 timme senare och då låg vi alla hyfsat döda på mitt rum, men det va kul att träffa henne igen i alla fall!

Idag va vi alla trötta när vi vaknade... sen droppade folk av och jag väntade nån timme på att pappa skulle komma med mina joggingskor. När han väl kom hade han dock Eriks skor med sig istället... suck... Vi gick i alla fall ut och åt på El Patio *gottis* och sen körde han upp till Borås medan jag tog mig in i lägenheten, bytte om och sen satte mig på cykeln för att cykla hem till päronens hus och hämta skorna. En liten runda på runt 3 mil tur o retur bara.... haha... men men, det gick ju bra i alla fall.

Nu har jag duschat så ska klä mig och sen kolla lite på fotbollen tills jag ska iväg. Zandra o jag e hembjudna till hennes farsa på middag ikväll. Fast inte säkert vi hinner, isf får Åsa bjuda oss på mat ist haha...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback