Lite allt möjligt

Vill bara skriva idag. Vet inte riktigt om vad.
Just nu verkar det vara fint väder ute - igen. Tro det eller ej, men jag längtar efter att ge mig ut och springa. Det harkänts i benen sen jag sprang i fredags. Jag skulle ha sprungit idag o styrketränat imorgon, men gymmet har stängt imorgon så fick vända på dagarna. Gick rätt bra på gymmet, men kunde inte göra några sit-ups för den vackra solbrännan som jag lyckats göra mig förtjänt av på ryggen brände för mycket = gjorde skiiitont.

Va skönt att ligga ute i solen igår. Bara göra ingenting, snacka lite bara. Har till o med lyckats bli lite brun på magen :) och ja, röd på ryggen då ja.. Men ni skulle se Erika! oh my god, hennes mage e jättebrun efter typ bara ett par timmars solning. Helt sjukt! Något avis, ja.... :)

Jag bakade Chabati-bröd idag. Indiska, mjuka tunnbröd typ. De var helt okej :)
Måste köpa mjöl förresten. Så jag kommer ihåg det.

Magen kurrar redan. Så skumt. Jag är så hungrig hela tiden numera. Hjälper inte när och hur mycket jag äter. Magen kurrar direkt igen. Weird!
Jag vill ha en våg. Nu. Vill bara se om siffrorna har ändrats nåt sen jag började träna på riktigt. Har nog tappat lite, kärlekshandtagen börjar i alla fall försvinna :P

Funderar på om jag ska gå ut och gå en runda. Känner för det. Solen skiner, för typ första gången idag. Det är nästintill vindstilla. Tro det eller ej.

Behöver ett recept på en indisk kaka. Hjälp mig, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback