Sen natt!

Patriks student igår var jättetrevlig! Solen sken och de va härligt. Träffade familjen för första gången på fem år och Macke hade blivit sååå stor *ler* Fick supergod buffé hemma hos Patrik och favvotårtan till efterrätt :D Första halvlek av fotbollen såg vi där, sen begav vi oss hem till Emma för lite ytterligare fotboll, studentfirande o snack. De va skoj, o det blev måååål! Jag skrek :D Haha!
När Natalie kommit och grabbarna kunnat överlämna sin studentpresent körde vi vidare hem till Patrik igen för att studenten skulle få ta sig en dusch och sen gick färden vidare till Strandbaden. Det är verkligen ett imponernade tält de har smällt upp! Sen skulle jag köra hem till Malmö igen, hade övertalat Peter att håla mig vaken och åka med mig sne på natten. I Ljunghusen stod där några tjejer och liftade så tog upp dem. De blev chockade :D Haha! Körde in dem till Gustav Ad torg, sen körde jag hem. Blev lite skitsnack med Jens o Peter o vid halv tre stack jag o Peter iväg igen. HIttade killarna ganska så snabbt. Lill-Erik var nog faktiskt fullast :P och hade dansat fick jag höra! wow! (inte ofta det händer...) Körde hemåt mot Vellinge, jag körde om en bil och låg sen lite fort så ser jag poliser stå vid sidan och kalla in mig. Faaan! Tänkte jag... Men det var bara körkorts- och nykterhetskontroll så det gick bra - jag börjar bli en fena på att blåsa i såna där nu ju :P Ganska smart av dem att stå där inatt faktiskt. Sen körde vi hem Patrik o sen Erik o sen hem till Malmö. Va hemma strax efter fyra så har sovit ca 5 timmar inatt. Nu ska jag käka frukost och sen ringa Madsan för att se om det blir nåt solande o badande på Lomma Beach idag :D
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback