Sjuuuuuukt ont!

Hjälp! Jag kan fan inte gå.. o Jens bara mobbar o filmar mig *gaah* Haha
Antar att det ser rätt kul ut men det är fruktansvärt. Man kan inte föreställa sig hur ont de gör. Ren jävla smärta. Hela benen. Muskler och leder och skelettet säkert med.
Men jag tog mig iaf runt. Sprang sammanlagt ca 14-15 km, gick de resterande 6-7 kilometrarna. Kommer dröja länge innan jag gör om den här skiten igen. Men ja, lite stolt är man ju trots allt. En halvmara, det är långt det.
Utsikten var vacker på bron. Verkligen. Men lite långtråkig när man sett samma sak i 10 kilometer typ. Dvs drygt 1 timme (1 h 16 min tog milen idag. Sprang dock inte hela...). Hela rundan tgo 2 h 53 min. Ändå en ok tid för mig, blev ca 8,2 km i timmen som snitthastighet. Skit bara att chokladen va slut när vi kom i mål. Men jag fick i alla fall tre bananer :D

Ikväll har det blivit pizza och film. Guds stad. Så sjuk.

Nu ska jag sova. Tro mig, jag läängtar efter att krypa ner i sängen och slippa röra på benen i en 10 timmar eller nåt. Underbart. Sen blir det definitivt vila från träningen i många dagar.... God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback