Tidsfördriv

Tio första:
Första bästa kompis:
Gisela, tror jag. Eller Maria i Hökerum kanske? Om vi va bästa kompisar.. minns ej.
Första bil: Lilla Rut :) En röd Ford Fiesta 1.4 -88.
Första kärlek: Markus såklart. I Hökerum... som jag gifte mig med i vitsippebacken!
Första husdjur: Jag tror det blir Ceba, en dobermann som vi hade när jag va liten. Första egna katten hette Vittass (hon hade vita tassar...)
Första semester: Centerstämma någonstans i juni 1985, 3 månader gammal...
Första jobb: Cafépersonal 2001 i Smygehus. Ev. plockade jag bönor före? Eller började samma år.
Första köpta skiva: Ingen aning.
Första riktiga kärlek: Vet inte om jag träffat den riktiga kärleken än.... tror inte det.
Första piercing: Öronen, när jag gick i åttan.
Första konsert: Nån Mora Träsk eller nåt när jag var liten antar jag :)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Xider Pineapple på Wonk i lördags.
Senaste bilfärd: På midsommarnatten, till Slagthuset.
Senaste filmen du såg: Så som i himmelen. Alltid bra!
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma, men hon svarade inte :(
Senaste bubbelbadet: På Aqvakul i höstas
Senaste spelade cd: Gyllene Tider, hela midsommar :P
Senaste kyss: Oj... alldeles för längesen. Typ han den där Tim på Kåren... en månad sen lr nåt.
Senaste gången du grät: Minns inte.
Senaste måltiden: Frukost. Alltid knäckemacka med ägg o kaviar + en macka (av hembakat bröd såklart) med messmör.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej, eller ja halvt. Haha!
Varit på tv? Ja, i folkdräkt när jag var liten :) På centerstämma såklart. Min o Zandras kälkhockeymatch visades ju i sydnytt med haha... kändisar :)
Fått ditt hjärta krossat? Nej, inte på allvar.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Beror på vem man frågar.. haha... fast nej, det har jag inte. Det blev ju en natt till.. :P
Busringt till nån? Jajemän!

Sju saker du har på dig:
1. Morgonrock
2. Linser
3. Hårsnodd
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Sprungit
3. Cyklat
4. Ätit
5. Duschat
6. Kollat mejl m.m på datorn

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Datorn
2. Min cykel
3. Mobilen
4. Lägenheten
5. Vännerna

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):

1. Lollo
2. Zandra
3. Jens
4. Erika

Tre val:
Svart eller vit? Vitt, nu i sommar :)
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips!!!

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli vansinngt förälskad med världens underbaraste kille, gifta mig o få världens finaste ungar :)
2. Få ett eget hus uppbyggt åt mig, enligt mina önskemål. Med världens snyggaste kök!

En sak du ångrar:
1. Att jag förlängde mitt abonnemang hos Telenor istället för att skaffa kontantkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback