Flum flum med Cisseliciss

Välkomna till min nya blogg!
Här ska det bli flummigt, eller ja, vi får väl se hur flummigt det blir. Kanske mer en möjlighet för folk att följa mitt liv in i minsta detalj (beroende på hur ingående jag vill avslöja alla mina innersta hemligheter..).

Cisseliciss förresten... det var någon som kallade mig det för längesedan. Tror det var Johanna. och sen sa Hanna det med ibland. Skumt. Nöjer mig ganska bra med Cissy :)

Flumflum med Cisseliciss.
Det låter som ett barnprogram.
Därmed inte sagt att allt på denna sida kommer att vara barntillåtet :P
Haha, jo det kommer det nog!

Jag har en hemsk vana att använda mig av smileys.
Försöker låta bli.
Det är som en drog.
Som att bita på naglarna ungefär.
Så vidrigt.

Nu ska jag pyssla vidare med bloggen och se vad man kan hitta för roliga funktioner här.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback