Huvudväääärk!

Gör så sjukt ont i huvet!
Kan bero på att jag knappt sovit något... plus att jag drack lite igår :P

Blev en sån där skum kväll igår!
Var på förfest hos Jahna, en hel del folk jag kände från gamla klassen.
Skulle ta oss till kåren, hoppade in i en taxi med lite folk.
Kom till Kåren.
Stod o väntade på att Erika skulle komma med mina legg o pengar.

Hon kom inte.
o kom inte..

Vakterna sa att jag kunde gå in ändå för de litade på mig, men fick vänta tills Johan kom så jag kunde låna pengar... resten av kvällen väntade jag fortfarande på Erika, som förutom mina pengar och leg även hade mina nycklar till lägenheten. Hmmm...

Det var i alla fall kul på Kåren!
Rolig musik - schlager, o kul folk.
Drack några drinkar och flummade allmänt.

Kom hem, stod Erika i navet o vänta *haha*
De hade stuckit till Vinyl istället...

Kom iaf in i min lägenhet, satte mig på msn (som alltid).
Sen sova... fast inte mycket :P Haha
Har i alla fall pratat nu.
Till slut.

Snart skola... suuuck... jag som skulle va utvilad idag eftersom de sköt fram lektionen.
Men vad gör jag istället?
Sover typ 2 timmar!
Well well
Jag får nog skylla mig själv.
O så hemskt var det inte... ;)

Nej, nu ska jag nog ta en alvedon, kanske en dusch och sen äta lite frukost.
Solen skiner btw.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback