SOS Alarm

Jag tror att jag råkade ringa upp SOS Alarm för en liten stund sedan.
Plötsligt hör jag hur någon snackar i min ficka (ja, det låter lite weird, jag vet) så jag tar upp mobilen och kollar. Då har den jag pratat med just lagt på och det står att telefonsamtalet varat i 10 sekunder. Kollar i mina samtal, men syns ingenstans att jag ringt upp/tagit emot samtal från någon.

Idag har varit en härligt slapp dag.
Sov till kvart i tolv.
Åt frukost.
Flumma på nätet.
Diskade lite.
Tog en två minuters cykeltur till Systembolaget för att köpa sprit o grejer.
Sen till Willys.
Tyckte jag handlade massor men summan av kardemumman blev ändå bara 142,50. Wow.

Kom hem, diskade igen haha och åt en avocado.
Bakat bröd, det vanliga (som e ganska tråkigt..) och ett äppelbröd som ligger i ugnen nu och som det ska bli väldigt spännande att smaka på sen!
Lagade lite mat; stekt lax på sallads-och purjolöksbädd serverad med kokt potatis och ajvarsås. Mycket gott! Lite päroncider till det så blev det kanon.... :)

Har tvättid nu, som alltid..
Blir kanske Så ska det låta sen.
Beror väl på vem mer än jag som kollar på TV.
Har i alla fall gjort tacodippa och skurit upp morötter att ha till *mums*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klår det där lätt. Har kommit hem efter en trevlig kväll ute och konstaterat att jag ringt Agneta Larsson (först i telefonboken), två nummer till och dessutom 112. Utan att ha märkt av ett enda av de samtalen (och jag är inte den som brukar fylleringa...)

2006-07-21 @ 13:32:09
Postat av: Magnus Persson

Man kanske skulle lämna en liten kråka också så att folk vet vem det är som inte fylleringer... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback