Gårdagen!

Zandra, jag o Lollo kolla på kvalet till ESC-finalen igår.
Z och jag började tre timmar före kvalet med att ladda upp med gamla schlagerband, och sen drogs karaokemaskinen fram... alltid lika roligt att sjunga karaoke, även om folk kollar lite mysko på oss :)
När Lollo kom var hon efter en liten stundockså sugen på att sjunga lite *wow* så det fick hon såklart! hihi!

Fanns några bra låtar i kvalet igår. Carola gjorde ett bra framträdande, absolut. Var dock inte såå förtjust i byxorna hehe... Väldigt synd att inte Estland gick vidare, hon förlorade nog på att ha Carola precis före sig. Gillade de trallande schlagertjejerna från Portugal, så glad man blev av deras låt :)

L och jag sjöng lite karaoke efter kvalet med, och sen var det sovadags. Finally.
Nu ska jag strax iväg på praktiken. Sen är det helg! Skööönt!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback