Go Lordi!!

65995-25
Brorsan har visst blivit schlagerfreak och skapat den här bilden ;)

Grattis Finland!
Underbart, att ni äntligen fick vinna :) hehe
Inte min favoritlåt, men grymma var dem. helt klart!
O jag, Zandra o Niklas m.fl. ska till Helsingfors på finalen nästa år..
längtar redan! haha!

Skulle väl gått o lagt mig för typ 1,5 timme sen egentligen när alla stack.
Men lilla Peter kom hit, lite lagom full *underdrift jaaa...*
o behövde pausa lite innan hemfärden.
Haft värsta seriösa diskussionerna hehe men det är alltid trevligt! :)

Nu blir det sova.
Imorgon : Lundakarnevalen!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Max Power

Inte för att jag bryr mig speciellt mycket men kanske det är bra att någon rör om i grytan kanske.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback