I Örebro!

Nu sitter jag här i Örebro hos min favvo Johanna!! :D
Kom hit igår kväll efter en helt okej tågresa och en övergrym karaoketaxiresa... stackars chaffisen :P Fast vi sjöng för honom med! "en taxichaufför, en taxichaufför, det är en man med glatt humör"..

Blev massa snack ikväll, låg o prata tillkvart i ett. Sen upp o sprang före sju imorse :) Sprang i skogen, helt mysigt! Varför har vi ingen skog hemma?? snyft...

Det är väldigt varmt, ute, redan så här tidigt på morgonen. O det är ljust ute mycket senare än hemma... Jag gillar det här,borde kanske flytta hit :P

Nu ska jag käka frukost sen ska jag o mina kära res- och cufkamrater ta oss vidare till
stämman!
Ha en härlig dag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback