Jag älskar...

Woooow!
En sån underbar konsert! The Ark, jag älskar er! Haha!
Lagt upp lite bilder här. Har spelat in massa filmer..
Måste skaffa större minneskort till kameran haha!
Efter konserten flumma jag runt i typ en timme innan bussen gick hem.
Så kan det gå. Alldeles ensam.
Men vi fann varann igen på bussen, jag o Danusia :)

65995-2965995-2865995-2765995-26

Kan inte skriva mer nu. Måste verkligen sova.
Men Lundakarnevalen var riktigt rolig!
Synd jag inte vart med mer.. men nästa gång (om fyra år..) då ska det drickas öl och festas och speed-dejtas! (de hann stänga innan jag hann dit idag tyvärr...)

Skriver nog mer senare!

Grattis Lollo förresten!
21 år idag, måndag :D

Kommentarer
Postat av: lollo

Vilka bra bilder! Hade velat se dem också.. Men David & the Citizens var väldigt bra också :) Kram

2006-05-22 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback