Knas!

Allt blir så knas när man tvättar.
Först höll jag på att glömma tvättiden, som alltid.
Slängde i tvätten, kom på att jag behövde en egen maskin för vittvätt. suck.
La in de andra maskinerna iaf, gick sen in o laga mat.
Åt ute i navet, kom på att shiiit tvätten! Måste ju hänga den på tork.
Fick först inte upp luckan till den ena maskinen = typ panik, men gick till slut.
Hängde upp all tvätt o slängde in underkläderna i torktumlaren som alltid.
La i den vita tvätten i maskinen.
Gick in på rummet o msn :) Så kom Jens efter en stund.. aaah! Jag måste hänga upp den vita tvätten ju!
Ut där igen, u upptäcker då att jag glömt sätta igång torktumlaren innan. O dessutom står luckan vidöppen... smart (eller inte...)
Hänger upp tvätten o sätter igång maskinen.
Sen ut för att hämta den. Tvungen å stryka en kjol.. gillar inte att stryka haha...
O så sortera alla mina svarta strumpor då. Varav alla är olika dessutom. O när jag lyckas få ihop alla ganska så rätt så blir det alltid en lång och en kort kvar på slutet. O jag blir alltid tvungen att sätta ihop dem... Så fel! Jaja....

Jag vill ha nån här som kan smörja in min rygg!
Det bränner som fan.... måste måste måste köpa sololja!!

Nu är det sovdags, upp tidigt imorgon o va hos busungarna hela dan :D
Natti natti!

ps. Hade vart kul med lite kommentarer från er som läser... mest
Gisela bara som kommenterar ju! Vill veta vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: gish

jag läser fortf, o måste säga att om Du som är så ansvarsfull är så kaos på tvätta så blir jag oroig när jag tänker på min flytt hemifrån då jag måste tvätta själv. ohmygod. sov sött! kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback