Lite lagom bakis...

Sitter hemma hos pappa nu.
Vaknade halv nio efter fyra timmars sömn. Trött, hungrig, bakis och ont i huvudet.
Madde bakade scones till frukost som hon, jag och Olivia fick njuta av, och så blev det lite skvallersnack om nattens bravader på Kåren och om lite andra händelser :P Sen bara att ta en huvudvärkstablett och hoppas det skulle bli bra.
Det är bättre nu. Men snurrar fan nästan fortfarande. Så full.... haha...

Vart en av de bästa Kåren tror jag! Riktigt roligt!
Massa folk, massa sprit :P Massa dans och en del hångel hit o dit bland folk *asg*
Får väl se om killen hör av sig... faktiskt så vill jag det.
Fast jag va nog inte så sjysst då.. eller vafan. Jag ville ju dansa med mina kompisar, inte bara med honom. O jag råka välta ut hans öl, för jag var ju tvuuungen att säga hej till Jens *haha*

Nu ska vi snart in o hälsa på mamma.
Måste plugga lite med så småningom....
Ha en bra dag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback