Packa packa

Hade fullt upp igår så hann aldrig skriva.
Först praktiken, var på utflykt hela dagen :)
Sen hälsa på mamma, gick en runda i parken.
Sen till stadsbiblioteket, träffa Jimmy där
Sen vidare till skolan för att lämn ain en blankett *suck*

Så cykla hem, hämta träningskläder och ta sig ner till gymmet.
Gick väldigt segt på träningen....
Hem, duscha o sen kom Zandra.
Började tvätta, beställde pizza o så kom hennes grejer - oh my god - alldeles för mycket!
Jag fixade med massageövningen inför imorgon, medan Zandra fick sortera ut vad hon inte skulle ha med sig... och när jag var klar sattes det igång att packa väskan. Gick oväntat enkelt faktiskt! :)
Fast den är väääldigt tung förstås.
Och vi har en del vid sidan om haha...

Nu ska jag koka makaroner och fixa lite.
Sen käka frukost och sen göra mig i ordning till praktiken.
När jag kommer hem blir det att fixa pastasallad och den sista packningen, sen bär det iväg till Örebroooo! Tjohoo!
Ha en bra dag, och om jag inte skriver mer förrän efter helgen, så ha en bra helg!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha så kul på stämman!Kör hårt i detbattera och ta hand om Zandra =)
kram

Postat av: Cissy

Yes I will... :)

2006-05-10 @ 13:51:57
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback