Så sjukt trött...

men så ska det va efter en CUF-stämma!
Jag har haft så sjukt, underbart kul.
Massa kända folk (alltså kompisar sen innan), massa roliga nya människor. Många bra debatter, blir lika imponerad varje år av alla nya ombud som vågar sig upp i talarstolen för första gången, och i år var de många, och superduktiga! Själv vann jag tävlingen mellan mig o brorsan, och ja, det räknas även om man har en ordningsfråga om att sjunga Lokalsamhällesvisan :) Det var en av de bästa förbundsfester vi haft och ja... en fantastisk stämma helt enkelt!
Jag ska lägga in bilder sen när jag orkat lägga över dem på datorn, men just nu är det frukost och sen iväg på praktik som gäller. Känner mig inte riktigt förberedd efter denna helg och all sömnbrist men det ska nog gå bra!
Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback