Schlagerbaren!!

Finally - jag kom in!!

Började kvällen med lite thaimat o snack med Lollo.
Hamna på en pub, tog varsin öl. Blev mkt politiksnack :P
Sen drog jag vidare till Schlagerbaren, Fredrik o de hade redan gått in.
Ställde mig bakom några grabbar o flöt med in.
De kollade inte leg ens :D

Sprang runt o leta, hälsa på Jens :)
Hitta dem till slut. Börja kvällen med en tequila haha
Sen ett par Jäger Redbull o sen shaka loss på, vad heter det när det inte är högtalare men iaf nåt liknande att dansa på? :P hehe... I alla fall, där stod jag o Linda o Veronica (?) halva kvällen!
Kvällen avslutade jag på Schlagergolvet med massa okända människor, dansa som satan o roligt hade jag . Sen tränga sig förbi i kön för å komma ifatt de andra, hämta jackan o så cykla hem.
Underbar kväll, haft jätteroligt :)

Nu är det snart sovadags, men först dricka lite vatten.. hehe..
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback