Sjukt vältränad

Carolina Klüft är otrolig! Grymt att sätta personliga rekord i båda sina svåraste grenar i ett och samma mästerskap. Men det jag egentligen reagerade mest på när jag läste senaste artikeln på Aftonbladet var hennes armar. Vilka muskler, hjälp! Såg hon verkligen ut så förut?
Sen är det förstås lite konstigt med en bild från längdhoppet när artikeln egentligen handlar om spjut...

Middag på Mando med familjen idag. Sjukt gott som alltid!
Åt en plankstek med pommes, sallad o supergod bearnaisesås. Till efterrätt blev det fransk chokladkaka *mmm* med grädde. Synd att man inte själv har råd att gå ut och äta så gott direkt utan får nöja sig med 35:- restaurangerna (intet fel på deras mat men ja... en plankstek är en plankstek ändå...)

Nu ska jag snart ta mig hemåt, blir väl till att simma i regnet, och sen känns det som att dagens löptur kommer att bli fett inställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback