Vårruset!

Aaah har sprungit Vårruset idag!
Kanonkul var det, kommer absolut göra om det :)
Och snart väntar blodomloppet och sen broloppet också....
Gud så hurtig man blivit på sista tiden :) Hihi
Men man får en kick av det, verkligen!
O fort gick det också, iaf för å va mig. 5 km på 30 min!
Kanske dyker upp nån bild här snart på vårt tjusiga lag....

Idag annars så har jag haft examination som gick bra!
Vi fick fina omdömen från de andra i klassen så kändes fint.
Imorgon blir det planering inför nästa examinationsgrej...
Mycket å göra, men det e rätt skönt med!

Nu ska jag gå o klä på mig.
Sen ut o bara slappa i navet en stund.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Gish

Jag försökte hitta dej på första sidan av Sydsvenskan men du gömde dig nog.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback