Brun kjol...

Jag är i typ desperat behov av en brun (!) kjol.
Någon som vet vart man kan hitta en?
Ganska mörk brun, typ knälång eller lite kortare.
Gärna lite volanger o sådär.

Har kollat runt i lite affärer och på nätet idag men
hittar absolutely nothing! Gaaaah!
Det är ju förstås över en månad kvar till nyår men ändå.
Annars får jag börja leta klänning.

Ska strax gå o lägga mig.
E lite trött idag. Weird.
O så har jag städat en låda.
Hittat massa spännande saker och en pengahög!
(Typ 6,50 svenska kronor och 14 danska. Lucky me.)
Fem dagar innan löning är man tacksam för det mesta!

65995-103

Lite kul länktips ikväll:
Snoppspelet

Kommentarer
Postat av: lollo

säg till om du hittar en sån kjol isvart, jag letar med :) Men inte till nyår, tyvärr..

2006-11-22 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback