Cecilia

Idag har jag namnsdag!
Jag har nog aldrig fått så många gratulationer på någon namnsdag
förut. Jag har iof sig heller inte arbetat på fritids/skola då...
När man gick igenom matsalen vid lunchtid hörde man en helkör
bara "grattis på namnsdagen!!!"
Sen har mamma o mormor ringt, o Niklas sms:at förstås :D

Ikväll har vi vart och köpt doppresent till lille Lucas :)
Dop nästa lördag ju, plus att det blir en vända till Ullared som ska
 klämmas in där på lördagmorgonen. 
Grattis oss tre veckor före julafton... Haha!

Nu måste jag laga lite mat, har en himla massa ägg att göra av med.
Pannkakor hade vart nice men har ingen mjölk så får nog bli omelett!

Dagarna går fort numera.
32 dagar till julafton.
Snart dags att julstäda, plocka fram adventsljusstakar, baka pepparkakor
m.m.... och inte minst köpa alla julklapparna!

- 2 dagar kvar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback