Chokladbollar

Här sitter jag o mumsar på chokladbollar.
Smakar underbart :)

Helgen har vart underbar, som alla helger numera!
I fredags vart det partaj, först förfest här och sen utgång på Hipp där
Femilet visade underkläder (vilka jag iof sig inte såg särskilt mycket
av men i alla fall...) Vi dansade o drack drinkar och jag vann pengar
på Black Jack och kände mig som om jag kunde festat hela natten
lång men vi gick hem rätt tidigt ändå.

Lördagen bjöd på bowling med pappa o brorsan, och vi (eller ja, mest
Kent kanske....) utklassade dem fullständigt! Mohahaha! Gav igen lite
för förlusten i kortspel sist....
Sen blev det pizza på kvällen och därefter film och tv.

Idag började vi dagen med frukost på sängen *mysigt* och satte oss
framför teven för att se den andra filmen vi hyrt men den va rätt kass..
tvyärr.. så såg på  Hey Baberiba istället och efter det blev det middag
på El Patio. Riktigt gott! Proppmätta gick vi hem och har sen bara myst
o haft väldigt skoj! Haha!
Jag lovar att inte avslöja mer, Kent... ;)
Hoppas vi ses till helgen, men vi får se... jag vet inte än om jag kan... :/

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på.
I navet spelas det tv-spel men jag pallar inte kolla på det.
Så får väl diska eller nåt. Hmmm...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback