Fantastisk helg!

Nu är jag hemkommen från ännu en underbar helg i Kalmar!

I fredags när jag kom dit blev jag bjuden på varm smörgåstårta och så
såg vi Idol och Hey Baberiba. Sen gjorde vi inte så mycket mer, va rätt trötta.
Lördagen va ju den nervösa dagen :P Vi åkte till hans föräldrar och käka
middag. Jättegott o med äpplepaj till efterrätt/fika! Efter att vi utklassat dem
i fyrmansvist fick vi åka vidare till ena brorsan o hans familj o säga hej.
Sen på kvällen bjöd två av Kents kompisar på middag hemma hos sig.
Va lite på väg att bli utgång men efter att vi sett en timme av Scary Movie 4
blev man rätt seg så gick hem istället.

Söndagen va slapp men väldigt rolig och mysig :) Sov länge, gick en runda,
vart hem o myste... Sen gick vi på julskyltningen och drack lite glögg. På kvällen
hade vi sjukt roligt med allvarliga leken och fotografering och kortspel... ;)
Lägenhetskompisen måste ha undrat vad vi sysslat med... haha!

Imorse vart det rätt segt att gå upp men var ju tvungen å ta tåget hem vid sju.
Halvsov väl halva vägen och läste sen Gömda av Liza Marklund. Har lite mer
än halva kvar men kommer nog läsa rätt mycket i den imorgon. Den e rätt hemsk...

Sen har jag jobbat idag o tagit en runda på Mobilia.
Blev ett par vinterkängor (som egentligen är en storlek för små så får se hur jag gör...)
och två klänningar till nyår.
Nu ska jag bara be om lite smakråd så jag vet vilken av klänningarna jag ska behålla.
Den andra ska lämnas tillbaka. Tror jag. Jag använder ju aldrig klänning annars så.
Har iaf två veckors öppet köp på dem. Skönt :)

Till helgen blir det Ullared och barndop :) Rooligt!
Sen nästa helg kommer Kent ner igen. Känns som länge till dess men ja... så e det.
Då ska vi i alla fall ha roligt! Åka till Köpenhamn o gå på tivoli :D
Tycker han kan ta o komma in på msn typ nu snart... hehe....

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Gish

Du måste läsa Asyl och Mias Hemlighet efter Gömda också. Alla tre är sååå bra! (Hemska men bra)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback