Fantastiska dagar!

Förlåt att jag inte uppdaterat sen i onsdags.
Har haft fullt upp med annat :)

Kent har varit här och det har vart fem fantastiska dagar.
Så mysigt!

I torsdags blev jag bjuden på kvällsmat när jag kom hem från jobbet. Flygande Jacob blev det och det godaste röda vinet... niice!
I fredags vart det superhjältefest på Kåren och vi gick båda utklädda till Zorro efter att ha undersökt Buttericks sortiment av kläder och masker vilket inte gav mycket annat att välja på än zorromask och -hatt. Sen en vända till Ikea för att införskaffa svart tyg till mantel. Festen var helt okej med god mat och bra musik (!)
Igår vart vi hem och åt middag med pappa och Erik. Det var jättegott och efter det spelade vi kort (dock förlorade jag o kent rätt stort om man säger så, men det gör jag ju alltid hehe). Erik bjöd på några av sina underliga korttrick. De är grymma och jag fattar ingenting. Man kan INTE blåsa in kort i en kortlek. Men han gör det ändå! På kvällen lagade vi mat hemma och myste...
Idag låg vi kvar i sängen tills klockan var ett. Sån lyx! Sen duscha och så äta frukost 14.10... Lagom normalt :P Blev lite hyrfilm sen (Varannan vecka - bjöds på mååånga skratt!) och så falafel på väg till tåget.

Nu är det bara 5 dagar tills jag åker dit.
Till den finaste killen jag vet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad va det för vin du fick?? Är skoj att läsa om din trevliga flumvärld, man blir lite glad å får hopp om livet ;)

2006-11-07 @ 08:04:20
Postat av: Cissy

Senorio de los Llanos - det godaste vinet... hehe... Rött vin, milt i smaken. Testa det! Passar till det mesta tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback