"Jag ska vara bock"

Dagens bästa skratt tack vare Zandra.
Seriöst vad vi garvade!
Personalen på förskolan där hon jobbar ska skicka ut vykort till alla barnen, och på vykortet ska de vara utklädda till nåt "juligt". Mest blir det tomtar och några lucior samt en julgran, men Zandra vill ju såklart utmärka sig så ska vara utklädd till BOCK!!
Utstyrseln ska hon (!) sy ihop i helgen.. oh my god säger jag bara... tanken är att sy fast halmstrån i kläderna. Jag försökte varna henne för den idén. Några år i barnaålder lekandes på höloftet har lärt mig en del, men hon lyssna inte... o bilden av Zandra iklädd typ gula kläder och full av halmstrån samt horn ger åtminstone mig allvarliga skrattanfall!

Tack i alla fall för att du bjöd mig på mat idag!
Ännu en kväll spenderad på Thai Thai, och som vanligt blev det kycklingspetten i jordnötssås. Den såsen går inte av för hackor den haha... underbar!

Och jag åker till Kalmar i helgen.
Kanske inte hem förrän på måndag.. får se...
Får iaf kompa mina timmar då om jag vill :)

Ha en trevlig kväll!

- 3 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej:( Stanna hemma! Jag kommer hem iaf..

2006-11-21 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback