Onsdag

Spännande rubrik idag.
För en ungefär lika spännande dag.

I skolan gjorde vi fåglar av lera idag.
Ska målas nästa onsdag. Blir säkert tjusigt :)
Utedag på fritids sen, som vanligt.
Vart lite blött i början men bra sen.
O jag blev jagad o biten av krokodiler * aaaaahhh*
Haha de e så söta barnen!

Efter jobbet var det direkt iväg till möte med livliga diskussioner.
Ett bra, effektivt och roligt möte hade vi i alla fall!

Nu ikväll har jag bara pratat med Kent en stund
(nu ska jag snaaart till Kalmar igen, bara 2 dagar kvar!)
Sen sett lite på Top Model när jag var ute och avbokade
tvättiden och sen inte gjort så mycket mer.

Ska försöka somna snart.
Kanske ta mig till gymmet imorgon.
Första gången på länge hehe

Sov gott mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback