Should I stay or should I go?

Kursen som skulle vara i helgen blir inställd.
Tyvärr egentligen, vi hade några nya anmälda men ja...
Nu har jag dock fått ett problem på halsen.
Ska jag åka till Kalmar eller inte?
Och om jag åker ska jag isåfall hem på söndag förmiddag eller kväll?
Jag vill såklart åka egentligen men dels ligger jag redan på minus
denna månaden och dels hatar jag att missa viktiga möten....
Men jag åker nog till slut i alla fall :)

Här luktar sjukt gott inne på mitt rum just nu.
Magen håller på att bli galen av att inte få äta.
Ugnsstekt kyckling i marinad med ugnsstekta rotfrukter. Mums!

Har förresten fått lite bilder från partajandet på Hipp i fredags:
65995-101
Jag och underbara Olivia som höll i trådarna (haha) på modevisningen!

65995-100
Hela gänget samlat!
Jens, Peter, Olivia, Johan, Madde, Kent o jag.

Hemma på min dator finns också en intressant film från där jag dansar
linedance i köket till Sugababes - Push the button.
Kul var det i alla fall.. och ja Peter, jag e grym på att klappa :P

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Kent

Hej snygging!
Grym du va på o dansa, hoppas jag får se mer av. Hoppas du kommer i helgen...saknar dig ju/ Kent

2006-11-20 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback