Tecken på sovmorgon

Sovmorgon idag och inget att göra här hemma.
Så blev att sno en lista nånstans och fylla i:


Senaste impulsköp: Ehmm... mitt nya linne från Whoops. Ni får se det på nyår :)

Bästa fikat: Varm bountychoklad och brownie på Pronto.

Färg du hatar: Skulle aldrig ta på mig orange, men kan va snyggt annars.
Så får du motion: Linedance, cykla till bussen varje dag + gå från bussen till jobbet. Gymmet om jag pallar. Eller dansa hela natten på nåt nattklubb.
Om du var en blomma: så skulle jag nog vara en rhododendron bara för att jävlas med stavningen :)

Det dyraste du äger: Datorn antar jag.

Tidigaste barndomsminnet: När jag o lillebror klättrade runt på skrivborden i lägenheten i Lund.
Samlar på: roliga minnen.

Pryl du inte kan vara utan: Datorn och mobilen.

Ditt livs aha-upplevelse: När jag fick uppleva hur det känns att vara kär, på riktigt...

Du gör med 100 upphittade kronor: Antar att jag tar dem om jag inte ser vem som tappat dem eller om det är på jobb eller hemma hos någon.
Nån du saknar: Kent just nu....
När grät du senast: Hmm ingen aning.

När är du gammal: När jag är klar med en utbildning som det känns just nu... hehe...

Höger eller vänster? Höger
Natt eller dag? Dag

Felix eller Heinz? Felix

NK eller Myrorna? Hmm.. Myrorna tror jag, där kan man finna roliga prylar .
Blåögda eller brunögda? blåögda (dock ej som i naiva...)
Naken eller pyjamas? Naken...
Linda Skugge eller Linda Rosing? Linda Skugge
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Jihde
Kaffe eller te? Inget av det.

Champagne eller ramlösa? Champagne!
Bakispizza eller bakischirre? Pizzan.. vad e chirre? :S
Engångssex eller engångstallrik? Engångstallrik
Plastbestick eller plastbröst? Bestick såklart.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.

Glasögonorm eller linscooling? Linscooling :P

Planka eller pröjsa? Pröjsa
Yngre eller äldre? Äldre

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? I didn't do. Det är inget för mig, har redan dumpat ett par stycken pga det...
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Ja, oftast.
Tycker du om ord? Ja, älskar att leka med orden :)

Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg.
Finns det någon du ogillar starkt? Pengabrist
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Måste ju lösa konflikter på jobbet, en av mina arbetsuppgifter. Jag är en sån som gärna går in och försöker lösa andras konflikter i alla fall. Egna konflikter... hmm.. jo jag tar dem.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag reder mig gärna själv men har inga problem med att be om hjälp om jag behöver det.

Är du svartsjuk? Nix.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron

Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Mina ex av Jane Moore hade nog vart intressant som film. En riktig romantisk komedi.. hehe...

Tyckte du om att gå i skolan? Ja, det gjorde jag. Framförallt gymnasiet :)

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Svenska och unghästridning

Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Klart jag har :)
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ja.

Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "kom ut ur garderoben"? Jag skulle tycka det var helt okej, har många vänner som är bi/homosexuella redan :)

Vad är ditt favoritpålägg? Messmör
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Vill inte ligga här ensam....
Är du troende? Jag tror faktiskt det, på sätt och vis.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Absolut inte.

Tycker du om stearinljus? Ja

Använder du hårbalsam? Har inte så mycket val med tanke på hur trassligt mitt hår blir annars....

Vilken färg har din tandborste? Vit med texten Malma Högskola i rött.
Har du lök i köttbullarna? Hmm tror inte det.

Hav eller sjö? Havet.
Har du någon skrivare? Ja (fast ingen färg i den så kan inte skriva ut...)
Har du någon scanner? Nej

Vad har du för väckarklocka? Mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? Typ aldrig.

Har du hår på ryggen? Nej
Använder du hudlotion? Ja ibland.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej.

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits.
Chps/ostbågar/jordnötsringar? Lantchips e godast!

Tycker du om Dr Pepper? Usch nej!
Äpple eller Päron? Äpple

Äter du fiskbullar? ja
Svettas dumycket? Inte mer än normalt.
När klippte du dig senast? 8 veckor sen.. snart dags igen.
Har du fått riktig massage någon gång? Nix
Tycker du om rökt kött? Japp

Vilken är din favorit på McDonalds? McFeast
McDonalds/Max/Burger King eller annat? Annat.
Platt eller vanlig dataskärm? Platt
Mobiltelefon? Sony Ericsson K700i
Lever din mormor? Ja

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? klä på mig inför jobbet.
Använder du morgonrock? Ja
 Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Ja om den verkar okej
Beskriv din humor: Skrattar åt det mesta :)

Så, kanske dags att göra sig iordning nu då.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Gish

Jaaa, göra film av Mina Ex, omg! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback