Vadå ont?

Tandläkarbesöket tog 10 minuter. Knappt.
Kom in i rummet. Satte mig i stolen.
De sa vad de skulle göra och jag sa att jag e lite nervös
över bedövningssprutor. Sköterskan satt och pratade med mig
om hur jag skulle andas och vips hade jag fått bedövningen.

Sen kolla tandläkaren om jag hade nån känsel o eftersom
jag inte hade det så började hon vicka lite på tanden, en
fyra-fem gånger typ. Sen bad hon sköterskan ta en maskin att
suga med och sen lyfte hon ut tanden. Klart!

Jag vart lite chockad. Bara typ, va är det redan klart?
Sen fick jag gå med en kompress och bita i 20 minuter
(lagom på promenaden till skolan...).

Jobb idag var skoj, vi plockade fram de nya pärlorna och har
pysslat med halsband och grejer :)
Vädret var ju dessutom underbart (eller ja, mest skrämmande eg..)
så det var skönt att vara ute!

Nu pratar jag med världens finaste pojkvän i telefon.
Håller på o bokar tågbiljetter till nyår.
Bara en månad kvar nu *weee*

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kent

Hej...o du e världens finaste flickvän/ Kent

2006-11-29 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback