---> Stockholm

Om 3 timmar går nattåget till Stockholm.
I helgen är det dags för eftervalskonferens med CUF.
Ska bli härligt att träffa alla cufare igen och fira valresultatet
och ladda inför hösten och framtida kampanjande!

Idag har jag fått klart att jag har vik månaden ut.
Äääääntligen!
Troligen blir det därefter förlängt fram till jul.
Så jag e rätt glad... tihi!

Igår hälsade jag på hos Zandra.
Lägenheten är jättefin!
Vi såg film och käkade tortillas o sedemera chips. Mums!
Sen dags att sova och blev lite interesting sex-talk där ja ;) haha
vilket tydligen föranledde lite "speciella" drömmar till Zandra. *asg*

7 dagar kvar nu....
Hoppas denna veckan går fort.
Jag saknar, och längtar!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback