Ännu doftar kärlek

Åh jag önskar du finns kvar
När solen stiger
När natten blivit dag
Vill du ha mig då?


För jag vill öppna mig för dig
När solen stiger
Och när månen blivit hel
vill du ha mig då?

För ännu doftar kärlek
och hoppet blir till tro
ännu blåser vindar
som stillat sig till ro

Jag vill alltid ge dig tid
att ta emot min längtan
Och jag hoppas du tar vid
När min tro är svag

Fast jag vet att det är svårt
när solen stiger
och när allt är naket klart
kan du se mig då?


För ännu doftar kärlek
och hoppet blir till tro
ännu blåser vindar
som stillat sig till ro

Och jag önskar du finns kvar
När solen stiger
och när natten blir till dag
Vill du älska då?



- 3 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: Gisela

omg.. cissy är verkligen in love.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback