Äntligen!

Nu är det dags för nytt bilköp i familjen, och ÄNTLIGEN blir det en etanolbil!
Det har jag önskat i så många år.
Att vi också ska vara mer miljövänliga.
Så grattis pappa att du äntligen kommit till insikt ;)

Utflykt och utedag idag.
Mycket frisk luft minst sagt, men kul har det varit!
Imorgon börjar jag jobba 11.30, så blir sovmorgon.
Härligt!

Imorgon åker Sofia tillbaka till USA igen.
Har tyvärr inte hunnit träffas så mycket när hon vart hemma nu.
Jag har jobbat och så ju, men ikväll kommer hon hit, får
hoppas att hon inte kommer alltför sent....

Idag har jag köpt nya jeans.
O det känns som att jag skriver såå spännande saker på bloggen.
Äh whatever.
Har nyss pratat med Kent :D
Bara 2 dagar kvar! *weee*

Tjingeling gott folk!
Sov gott & dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback