Bumburribumburriday

Idag har jag gjort ingenting.
Skulle ha gått ut o gått imorse, sen städat lite, diskat,
ringt tandläkaren, pantat burkar och handlat.

Vad har jag då gjort?
Sovit längre än planerat, ätit frukost minus ägg för att
jag inte orkade diska kastrullen, läst bloggar på internet
och fixat med musiken på datorn. Har iaf lyckats ta mig o
duscha - wow!

Imorgon kommer Kent.
Mmm jag längtar!
Får hoppas det blir en bra helg nu o att kompisarna försöker
 va lite trevliga i alla fall (även om det kanske är svårt för vissa... hehe....)

Nu har fia vart här och sagt hejdå med.
Kommer inte till Sverige igen förrän i maj :(
Saaaaakna!

Nu är det nog hög tid att göra sig iordning till jobbet.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Varför ska ni ha såå många bilar?
Jag vill ju ha er automatare *fnisss* vill köra nuuu juuu...

2006-10-12 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback