Godnatt

Ska strax gå och lägga mig nu.
Dagen har varit väldigt rolig, men intensiv!

Pyntade och hade oss i 2-3:an i förmiddags.
Hoppas deras fest ikväll blev riktigt lyckad.
Med så snygga dekorationer så kan den väl inte ha blivit annat :P

Sen halloween-mys på Fritids. I like that.
Jag var en känselorm som tvingade barnen att känna i läskiga hinkar
med skumt innehåll... Mohahaha!

Just nu bara känner jag för att köpa en tågbiljett och åka upp till dig.
Fast jag vet att det är ganska dumt.
Framförallt med tanke på att du inte är hemma i helgen...
Och för att jag har annat inplanerat.
Trots allt är det ju bara 6 dagar kvar....

O just det, är det någon som har tips på superhjälte som jag kan klä ut mig till?
Ska på superhjältefest nästa fredag.
Alla förslag mottages tacksamt!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback