Hemma igen...

Helgen har varit helt underbar, såklart.
Helgerna med/hos dig är bäst! :D

I helgen har vi typ kollat på filmer (Rent och Tjenare Kungen) och ätit.
Firade vår 1 vecka-dag med tacogratäng och rött vin... hihi...
Sen har de vart mycket mys och prat och ja... aah.. jag e helt lycklig :)

När jag skulle hem visade det sig att Jennika skulle med samma tåg så fick sällskap till Alvesta. Efter det blev tåget typ 20 minuter försenat så var i Malmö vid halv elva-tiden. Pallade inte vänta på bussen så tog en taxi hem. För ovanlighetens skull var det en ung, svensk kille som körde taxi. Lite oväntat!
Väl hemma somnade jag direkt och sov som en stock. Nu blir det strax iväg till jobb.

Ikväll kanske det blir bio med
Erika.
Djävulen bär Prada :)
Och så måste jag fylla på kylskåpet litegrann...


Kommentarer
Postat av: Gisela

Aaah, den filmen är underbar! Både RENT och Djävulen bär Prada! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback