Kåren ikväll!

Jag är... T R Ö T T ! ! !

Dagen började kl 5 då klockan ringde.
Iväg till fritids, jobba där sen vidare till klassen.
Ut och springa på tidiga morgonen.
Va där fram till kl. 12 sen fritids med massa lärarkandidater (känns det som).
Lustigt att jobba med dem! Hehe

Slutade 15.15 men nu e jag såå trött och ikväll är det dags för kåren. Gääsp.

Imorgon börjar jag kl.9.00.
Blev lite kris med personal (helst hade de velat ha mig typ 06.30...) så fick ställa upp så tidigt ändå. Vilket innebär att kl 8 måste jag cykla hemifrån imorgon bitti.
INTE bakfull!
Ska då jobba till kl. 17...
och ha hand om lärarkandidat hela dagen (visserligen mha Therese en stund men ändå..)

Ska snart träffa Olivia och äta falafel och köpa blannevann.
Sen får jag la städa upp lite här i stugan kanske.

9 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback