Minus en timme

Det är lite tråkigt med så mörka kvällar.
Kan va skönt med ljusare morgnar men frågan e vad som egentligen är bäst...
Nu kommer det typ vara mörkt när jag åker till jobb och mörkt när jag kommer hem.

Festandet igår var helkul!
Även fast jag o Annelie bara slösade pengar på att åka in till stan, upptäcka att långa köer i kombination med ösregn en lönehelg inte är roligt och istället ta en taxi hem igen.
Sen lite partaj här hemma.... igen!

Idag har jag shoppat!
En brun polotröja, ulltröja och två linnen.
Det ena linnet är bara såå snyggt!
Eller rättare sagt, de två ihop.
Ska ta bild och lägga upp nån dag.
Kanske.

I övrigt så går det framåt med Bli-Kvinnligare-Klubben eller vad vi nu ska kalla oss.
Hela dagen och kvällen igår och idag har spenderats i höga klackar.
Dock ej de rosa som jag visat tidigare utan ett par svarta, lite stadigare men också något högre.
Ska bli skönt att vila fötterna de kommande dagarna...

Nu ska jag snart sova.
och det är bara 3 dagar kvar nu.. :)
Tiden börjar gå rätt snabbt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback