Sovmorgon

Idag har jag legat kvar i sängen ända till halv nio... såå skönt!
Börjar jobba vid 12 så ska försöka hinna handla med innan dess.

Regnet öste ner när jag vaknade innan imorse.
Nu verkar det lite lugnare i alla fall...
Tur att vi inte har utedag idag :)
Utan ska baka röda och gröna bullar på fritids!
Halloweenmys på torsdag.

Djävulen bär Prada blev det igår kväll.
Den va jättebra!
Så nu är jag och Erika helt motiverade att ta fram våra kvinnliga stilar, eller vad de nu va :P

Och idag är det 8 dagar kvar tills Kent kommer hit.... längtar!


Kanske ska börja med att lära mig gå i dessa? :P

Kommentarer
Postat av: Gisela

lr hur man blir motiverad. jag har börjat sminka mig igen och bärjat gå i stövlar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback