18 timmar kvar!

Nu är det inte långt kvar till maktskiftet!

Jag har precis kommit hem från nattfika i Helsingborg. Jag, Madde, Erik och Gustav började kvällen på en pizzeria med lite näringsriktig (eehmm...) kost för att ladda inför natten. Därefter byggde vi upp vår lilla hörna vid hamnkrogen i Helsingborg där vi bjöd på saft och kex, samt delade ut kondomer och lite plåster. Ikväll blev det många roliga och givande diskussioner/samtal och en hel del röster värvades! Toppen!

Det är härligt att komma hem så full av energi klockan 2 på natten när man vet att denna vecka bjudit på alltför få sovtimmar och att det inte blir många fler inatt heller. Före klockan åtta ska jag ha lagt valsedlar i ett antal vallokaler, vilket innebär att inom 5 timmar kommer min väckarklocka ringa för att väcka mig. Gääsp!

Fast just nu är jag inte sömnig. Inte det minsta.
Bara laddad!
Hade lätt kunnat stå några timmar till och diskutera och snacka med folk.
Like that :)

Glöm inte gå och rösta imorgon (eller ja, senare idag förstås!) och lägg din röst på centerpartiet för ett maktskifte där företagarfrågor, ungdomsfrågor och miljöfrågor prioriteras starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback