Dejt ikväll!

Träffade en kille på Slagt igår.
Kent heter han. (kanske inte sjysst att slänga ut namn på nätet men jag bryr mig inte).
Kommer från Kalmar och är 28 år gammal och lärare.
Det är typ allt jag vet.

Svarade på ett sms han skickade inatt att han kunde ringa mig idag efter kl. 15 och typ fem över tre så ringde han.
Bestämde att jag ska med honom och hans kompisar ut och käka ikväll.
Stabilt.
Jag och fem killar.

Har ett litet problem dock som jag kom på nu i efterhand.
Jag kan ju knappt äta med min tandköttsinflammation.
Det tog mig 20 minuter i förmiddags att äta en scones på Espresso House.
Normalt tar det väl två minuter kanske.
Hoppas killarna har tid att äta länge....

Nu kommer frågan igen:
Är jag dum blondin eller smart blondin?
Eller bara perfekt blondin?



Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback