En minuts vila...

Det är inte ofta man kan vila just nu med 77 timmar och 45 minuter kvar tills valet är över.

Inatt vart det nattfika utanför Kåren.
Mycket trevligt, träffa massa kul folk!
Därefter hängde jag med in en liten stund innan jag o Peter gick respektive cyklade (om än något vingligt :P) hem.

Efter tre timmars sömn var det dags att stå och se pigg ut nere på Värnhem, säga godmorgon till morgontrötta förbipasserande och ge dem ett ex av dagens City. Gick ganska bra, faktiskt.

Sen upp på expen o jobba här ett par timmar, o sen ner för tidningsutdelning igen.
Även denna dag var tidningarna slut (det har de varit alla dagar nu...) så fick gå hem. Jag passade på att sova knappt två timmar och blev under denna tid väckt av att telefonen ringde två gånger...

Tio minuter efter att jag vaknat stod jag nere på Chaplins för att köpa en falafel till lunch och när jag sätter mig ner frågar tjejen mittemot om det inte var jag som kollade på hennes lägenhet för drygt ett år sen. Hon kom ihåg mitt namn och att jag var centerpartist (o jag går ju ständigt omkring i kampanjtröjor just nu så inte så svårt att se...). Satt o prata en stund medan vi väntade på falaflarna. Haha, vilket roligt ord egentligen! Falaflarna... mohahaha!

Nu ska jag snart iväg till Kävlinge för lite kokboksutdelning och ikväll ska jag försöka hinna tvätta, se partiledardebatten och så kommer Lollo.
Kanske också hinna med en kort runda på Willys eller AG.s och dela ut kokböcker o kundvagnspolletter med. Vi får se!

Bara 77 timmar och 40 minuter kvar nu tills vi byter regering i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback