Första dagen på nya jobbet!

Idag började mitt nya jobb, som tidningsutdelare på Värnhem om morgnarna. Tidningen heter City (samma som i Stockholm) och har koll på Malmö Lund. Vart inte så farligt att gå upp 05.20 imorse faktiskt, men kommer nog bli tufft i fortsättningen.

Efter jobbet stack jag vidare till vanliga jobbet, va där två timmar, sen tillbaka till detta igen men alla tidningar tog slut imorse så vi fick ledigt nu (men ändå betalt! ) Nice!

Ska va hemma lite nu, käka lunch o sådär, o sen tillbaka till expen o sen till Eslöv för att kampanja där ikväll. Kanske tar en vända via Gustav Adolfs Torg o valstugan där med om jag hinner!

Debatterna på Bollerup igår gick ganska bra. Första ganska dåligt haha.. men den andra gick bra! (lyckades dra ner några skratt med... i alla tre debatterna...) och i den tredje va jag rätt trött. Kul att träffa alla gamla lärare o fritids o lite hästar o sådär. Lärarna hälsar till alla bollerupare jag träffar! Hehe.. typ Boel, Ann-Sofie, Ingemar, Lena, Daniel, Jeanette o Lisen. och Kia förstås!

Ha en bra dag o kämpa nu hårt i valet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback