Fritid

Har varit hos tandläkaren idag.
Visade sig att det är inte tandköttsinflammationens fel utan visdomstanden. Har lyckats bita i tandköttet som sedan blev svullet så jag bet ännu mer och nu har jag ett stort fult sår där. Grattis.
Så visdomstanden ska bort den 31 oktober.
Och jag ska fortsätta äta snäll mat som jag inte behöver tugga så mycket...

Har ringt till skolan nu ang. fritidspedagogtjänsten men den kan inte sökas förrän det lagts ut på nätet, så blir imorgon eller på onsdag. Vill så himla gärna ha den!

Mitt horoskop i dagens Metro:
Någon på annan ort finns just nu i dina tankar - och kanske får du inom kort en möjlighet att besöka personen ifråga.

Kommentar: Man kan ju alltid hoppas.....

Nu ska jag gå och skriva om min receptbok. Har köpt en ny bok där sidorna förhoppningsvis inte trillar ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback