Godmorgon!

Nu sitter jag som vanligt här före klockan sex på morgonen.
Normalt.
Har sovit 9 timmar inatt men är fortfararande sjukt trött.
Min "festa-och-vila-upp-sig"-helg blev inte riktigt som planerat. Det blev mer fest och mycket mindre sömn än jag tänkt från början. Hehe.. Men det gör ingenting :)

Ska ringa och söka jobbet idag. Nervöst. Vill så himla gärna ha det!
Sen måste jag nog till tandläkaren med idag.
Det har ju inte blivit bättre under helgen så...

Pappa och Erik kom hit för att laga min punka på cykeln igår.
De fick sig stora skratt.
Nån hade snott ventilen bara.
Suck.
Men men, gick ju snabbt att fixa i alla fall och sen bjöd pappa på kinarestaurang *likie*

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback