Mitt älskade Bollerup!

Imorgon ska jag till Bollerup.
Det var nästan 1,5 år sen sist.
Längtar massor.
Få träffa lärare, hästar, fritids.
Bara se alla husen och ja. Allt!

Fast det blir lite annorlunda den här gången.
Imorgon är det valdebatt.
Min första debatt!
Spännande.
Ska nog gå bra, känner det på mig!

Ska strax äta lunch, lite majs.
Sen bär det av till Malmös valstuga.
Sen upp till expen och hämta material inför morgondagen.
Sen hem och tvätta.
Sen troligen bussen till Arrie och sova där.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hej!
Nu har vi fått bredband :) Jag kan tyvärr inte tidigare, och kanske inte alls den dan :/ Ska på V.I.P möte med Makeup Store om deras höstvisning i Malmö där vi ska fixa frisyrerna... :/ Men vi hörs på msn och bestämmer ny dag helt enkelt!
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback